Mélyen hiszünk az emberközpontúságban, és úgy véljük, hogy minden vállalatnak az egyénre kell koncentrálnia. A vállalati döntések és tevékenységek által közvetlenül érintettek közé tartoznak többek között dolgozóink és családjaik, beszállítóink, ügyfeleink, a helyi közösség, a bankok, az állami hatóságok, a média, a versenytársak és minden más érdekelt fél.
A Chiesi számára a vállalati társadalmi felelősségvállalás a társadalommal, alkalmazottainkkal, a környezettel és a környező területekkel folytatott etikus kapcsolatot jelenti. Nem időnként elővett vagy mérhető tevékenységből, hanem értékekből, gyakorlatokból tevődik össze, melyek alapvető szerepet játszanak a vállalat szervezésében és üzletvitelében, beleértve a gyártást, a forgalmazást, a kommunikációt, a betegekkel fenntartott kapcsolatot és egymás támogatását.
Arra törekszünk, hogy értékeink és identitásunk megőrzése mellett szociális elkötelezettségeink lépést tartsanak a fenntartható üzleti növekedés ütemével. Ennek konkrét megnyilvánulásai környezetvédelmi és -biztonsági programok, valamint az alkalmazottak, a betegek és a helyi közösségek számára létrehozott kezdeményezések, amelyek a Chiesi Vállalatcsoport tevékenységeiben érintett minden országban megtalálhatók: társadalmi felelősségvállalásunk nem áll meg a földrajzi határoknál.